CA-Bodens hus står pall

Den storm som förra veckan drog fram genom Centraleuropa drabbade Martin, en av våra kunder i Nederländerna. Han skickade några bilder och efterfrågade reservdelar, något vi naturligtvis löser. 


När stormen gick fram skadades bland annat fasaden, ett fönster samt några plåtdetaljer.

Denna Björkö fick utstå ett ofrivilligt hållfasthetstest. Martin skriver: ”Vi hade orkanstyrka här i torsdags. Träden föll som dominostenar. Ett föll på stugan. Behöver en del reservdelar.”

För oss på CA-Boden var det bara att gå tillbaka till orderunderlaget, plocka ihop de detaljer som behövs för att återställa huset i ursprungligt skick och få iväg dessa till Nederländerna.

Hjälp även efter köpet

Det här är bara ett exempel på den servicenivå våra kunder kan räkna med. Vi har full koll på vad vi levererat och kan därför snabbt ersätta eller komplettera om något går snett. Vårt engagemang slutar inte efter fullgjord leverans, utan så länge huset finns kvar och fyller sin funktion.


Takbeläggningen tog stryk, men konstruktionen stod pall.

Hjälp genom hela processen

Den första du möter när du kontaktar CA-Boden är en av våra säljare som hjälper dig genom hela processen, från idé till orderläggning. Därefter tar vår produktionsansvarige över och säkerställer att det du beställt också är det vi bygger och som sedan lämnar fabriken.

När huset levererats och det är dags att bygga det erbjuder CA-Boden alla köpare teknisk support via telefon. Kör du fast eller om du vill diskutera en lösning – lyft luren, slå numret och få svar på dina funderingar. Och som sagt: Även efter köpet finns vi tillgängliga för att du ska få ett så bekymmersfritt ägande som möjligt.

Så går det till

Det här korta bildspelet visar några av de moment ett köp av ett hus, en stuga, en friggebod eller ett attefallshus från CA-Boden innebär. Vill du veta mer? Kontakta oss gärna!

Lämna ett svar